torsdag 7 december 2017

Önskeinlägg



Det är ett år sedan jag frågade er om önskeinlägg. Ett år sedan!
Tiden går så jäkla fort.
Det känns som om det är dags igen, samtidigt är jag lite skraj för ett sådant interagerandekrävande inlägg. Ni är "så där" på att kommentera just nu och det typ finns inget pinsammare för en bloggare än att ha den här typen av inlägg och ingen kommenterar!
Det är som att tro att man är nån... å inte vara det.

Samtidigt är det kul... inspirerande rent av... och jag tror gott om mina läsare, att ni faktiskt önskar inlägg nu och låter mej slippa sitta här som en idiot med skägget i brevlådan.

Är det nån typ av inlägg du saknar?
Något du undrar om Asta Pastasson?
Något du vill veta min syn på saken om?
Kanske önskar du ett inlägg om hur jag fostrar... host... Gottfrid?
Eller vad jag tänker om medberoende? Undrar du över hur jag så kallhamrat fimpat min mamma?
Funderar du över hur jag ser på att raka bort hår? Operera nya tuttar? Lägga på mascara?
Det bästa önskeinlägget jag fått och fortfarande minns är "Vad skulle jag gjort om jag fått ännu ett år med Märta", det inlägget tänker jag fortfarande ofta på. Det bör finnas om du söker här.
Kanske undrar du hur det är att vara barnmorska kontra mina drömmar?
Ja, eller nåt helt annat.

Kom med önskeinlägg och samtidigt får du gärna, även om det inte är ett tvång, presentera dej.

Puss/ Asta

3 kommentarer:

  1. Jag vet inte om jag behöver presentera mig då jag hängt här så länge och du vet rätt mycket om mig.

    Men jag undrar vad du tror händer efter döden?
    Och om du fick göra EN sak ogjord i ditt liv - vad skulle det vara?

    Kram på’re

    SvaraRadera
  2. Om hur du blev du! Alltså, vad har gjort dig till den du är? Hur blev du så stark, egensinnig (obs positivt att vara egensinnig) och vad gjorde att du har förmågan att flytta dig framåt som människa?
    Puss
    Cis

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag heter Jessica Sabel och läser till barnmorska, är klar om fyra veckor. Jag började följa dig när du hade din blogg när du plugga till bm och den var så spännande att läsa :).
    Min fråga är nu när du har jobbat som bm i snart ett år, är det som du har förväntat dig? Bättre, sämre? Hur känns det?

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare