onsdag 20 december 2017

Mål å strävan med 2018




* Göra klart min barnbarnstatuering.

* Gå på Lars Winnerbäck konsert.

* Komma igång att springa igen, helst få in en rutin på tre gånger i veckan.

* Bli bättre på mitt jobb. Suga åt mej av mina erfarnare kollegors kunskap.

* Lägga mer tid på promenader med Gottfrid.

* Läsa fler böcker. Hit med tips!

* Träffa Nina

* Sova bättre

* Öppna upp hjärtat för nya vänskaper och ett mer socialt liv.

* Försöka träffa mina gamla vänner oftare.

* Resa till Grekland.

* Gå ner några kilon så jag kommer i mina kläder

* Köpa den där jäkla snygga klänningen (se ovan.)

* Påbörja renoveringen av huset. (Här ser ut som fan.)

* Äta mindre kött/ bättre kött

* Skratta mer

* Slå mindre på mej själv.

* Göra skillnad för någon annan människa

Hmm. Om ett år får vi se hur det gick.
Vad har du för mål med 2018?

Puss/ Asta


2 kommentarer:

  1. Hej!
    Bra mål.
    Jag vill tipsa dig om triologin som Mikael Bergstrand skrivit som börjar med boken Delhis vackraste händer, så oerhört härliga böcker om kultur och vännskap och jätteroliga feelgood!
    God jul önskar Helena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Ska spana in. God Jul till dej med.

      Radera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare