fredag 18 augusti 2017

Vill du ligga?



För ett tag sedan fick jag en sexinvit på messinger.
Sexinviter i sej är inget ovanligt. Någon eller några om dagen brukar trilla in, oftast via Instagram.
Det ovanliga den här gången var att det inte var en man från utlandet, vilket det oftast är. Sju av tio skickar från USA, Irak, England, Australien. Resterande är män från Sverige. En del är "artiga" och lämnar komplimanger och hjärtan, några undrar om man vill vara vän och några få skickar dicpicks och är lite mer "rakt på sak." Gemensamt för dem alla är att jag på intet sätt är bekant med dem och att jag aldrig i livet skulle svara dem.
Det unika med denna sexinviten var att den kom från någon som åtminstone utgav sej för att vara kvinna. En ung kvinna med facebookkonto.

"Söker en äldre kvinna som är intresserad av samkönat sex med mej. Man måste inte vara erfaren, så länge du är öppensinnad och vill ha kul med mej så funkar det.
Söker ingen relation, inga träffar innan, vill bara knulla och om vi båda tycker om det kan det möjligtvis upprepas." 


Mina reaktioner var i följande ordning...

Oj! En kvinna som skickar sexinviter till främlingar, så märkligt.
(Ja, men det måste ju ändå ses som märkligt eftersom det är första gången i mitt 48 åriga liv.)
Sen...

Så snygg hon är! Och ung och cool. Med mej?!
(Lite stolthet kom från ingenstans som jag inte precis upplevt när det är Naser, Said, Mikael el Kofman som skriver.)
Och slutligen...

Äldre?! Så har man gått å blivit nån jävla fetisch. "Tänder på att ligga med gamlingar fetisch."
(Snörpte på munnen.)

Det märkliga som utspelade sej när jag visade upp konversationen på Instagram är egentligen inte märkligt alls. Samma sak hände när jag diskuterade det med vänner irl. Nämligen tvivlet på människans identitet. Att hon skulle vara en kvinna.
Att en kvinna skulle bete sej så?!
Både kvinnor och män som har tagit del av detta kan inte tänka sej det om en kvinna.
Män... visst... det är alla kvinnor smärtsamt medvetna om men en kvinna?
Nu VET ju inte jag om det är en kvinna och inte bara en man som hoppas få en konversation att runka till, men jag måste säga att jag blev mindre misstänksam än min omgivning. 

Jag svarade inte denna gången heller.
Inte för att det vore otänkbart för mej att ha samkönat sex utan av den enkla anledningen att jag inte ligger med främlingar. Inte skulle ha gjort om jag vore skild heller. Jag skulle absolut kunna ha sex utan att ha någon kärleksrelation men inte med en okänd. Det har inget med moral att göra, jag skulle inte känna mej trygg med det och då skulle det inte heller tillföra mej någonting.

Puss/ Asta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare