söndag 25 december 2016

Triss



Jag ser inte ofta på film men idag har jag sett TRE stycken.

 Bildresultat för bamse och häxans dotter

Först var jag, Mini, Noah och Ängla å på bio. Noahs första bio.
Vi köpte dricka och popcorn så klart och de små var så duktiga och satt still en hel timma.
Filmen var riktigt spännande.
Bildresultat för beck sista dagen

Sen såg jag den sista av Beckfilmerna som det inte blivit av att jag sett.
Jag saknar Gunvald men tycker att den norke gutten är en värdig ersättare och gillar att de inte valt att ta in en ny matchoman utan en helt annan typ av karl och polis. Beck är ju sällan sensationellt bra men mysig slappdagstv.
Nya Beckfilmer skall produceras för den som blir orolig.

Bildresultat för bridget jones baby

Och till sist såg Mini å jag nu ikväll nya filmen med Bridget Jones.
Jätte bra. Rolig, varm och med perfekt slut.
En riktig feel good film.

Puss/ Asta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare