söndag 4 december 2016

Önskelista till tomten

Nu köper inte vi vuxna julklappar till varandra, det är så många barn i familjen, alla har pressade ekonomier och då känns det klokast... även om det är skittråkigt för jag älskar verkligen presenter.
Men vem vet? Tomten alternativt någon hemlig beundrare kanske finns där ute och i så fall är det väl säkrast att slänga ut en liten julklappslista.

Här kommer den.

Ett armband av Thomas Sabo med berlocker. Den här berlocken med "livets träd" är ju ett måste. 
Bildresultat för thomas sabo träd
Hårda paket. Böcker är alltid trevligt och kan man aldrig få för många av. Gärna den här, andra delen av Elena Ferrante.



Presentkort. Förslagsvis från Provrummet eller Indiska. Eller Kullens skor.
Bildresultat för presentkort

Fina fötter. Nej, ingen stackars avliden kvinnas fossingar utan här tänkte jag mer fotvård. Pedikyr. Ni kan aldrig ana hur välbehövligt det vore.
Bildresultat för fina fötter

Lite småsugen på långa fransar igen efter att ha varit utan ett bra tag nu.
Kanske till våren.

Bildresultat för fransförlängning

Nagellack är alltid kul. Ja smink över huvudtaget men kanske ffa lack i olika färger.

Bildresultat för opi
Denna ring skulle jag nästan kunna dö för. Efva Attling. Men smakar det så kostar det.
Love Bead Grande Ring - Smokey Quartz
Foton i fina ramar på barn, barnbarn och hunden.
Denna bilden tycker jag är såååå vacker.




Vad önskar du dej i julklapp?
Köper ni vuxna till varandra?
Har du själv köpt något som du är extra sugen på att ge?

Puss/ Asta

1 kommentar:

  1. Vi ger varandra inom familjen, även vi vuxna men annars har vi begränsat det till syskonbarn. Ifjol så tyckte min man att han och jag inte skulle byta några julklappar med varandra (torra träbiten min) men då såg jag till att köpa mig det jag ville ha i julklapp och gav mig själv från honom. Mohahaha ;-) men så fick jag EXAKT den mascara och hudvårdsserie som jag ville ha!
    I år så hoppas jag att han har fattat galoppen :-)

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare