lördag 11 juni 2016

Look look look



Look. Look. Look.
Passa på nu, för det här är det första och förmodligen enda kortet jag någonsin får lägga upp på Ängla. Vet inte vad det tog åt dottern när hon godkände... kanske en kombination av oxytocinångor och pur utmattning?
Jag undersökte inte det närmare utan slog till bara.
Är de inte för sööööta mina små troll?! Och visst märker ni att vi minsann är genusmedvetna i vår familj? :)

Idag har jag haft en underbar dag. Vi var på treårs kalas hemma hos Ängla.
Hon fyller år imorgon egentligen.
Solen sken på oss, antihistaminen bestämde sej för att jobba lite i blodomloppet och vi bjöds på grillat av olika slag med hemmagjord potatissallad till.
Och så tårta på det. Mums.

Födelsedagsbarnet var nöjd med sina presenter. Av mormor & morfar fick hon pippiperuk och pippikläder. Och sedan lekte de helt bedårande med varandra de små kusinerna medan jag, maken och Mini slogs om turades om att hålla och sniffa på bebisen. Lilla Mio. Madremia så mjukt skinn de har, vilket lent hår och så ljuvligt de doftar.
Mio. Jag måste få in i mitt huvud att han heter Mio. Jag säger fel hela tiden och kallar honom Neo.

Väl hemma slocknade Noah direkt och jag som skulle ge mej ut på en promenad med hunden blev fast här. Gottfrid som varit ensam en stor del av dagen snarkar som bara den han med. Vi är visst lite trötta.

Orkar ni lördagspartaja?

Puss/ Asta

1 kommentar:

  1. Åhh, så gudomligt söta! Och så en ny att snusa på, vilken lycka!

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare