onsdag 15 juli 2015

Låt mej varmt presentera: Pricilla



Jag hade ett presentkort på Indiska som låg å värkte i handväskan sedan någon månad tillbaka.
Idag efter jobbet mötte jag upp en Mini som behövde muntras upp å få tänka på annat en liten stund i grannstaden där jag jobbar och vi drog på shopping.
Jag unnade mej den här trasan. Pricilla.
Den ser verkligen inte så himla mycket ut så här, men som så många gånger tidigare, inspirerades jag när Louise som driver bloggen Big ass fashion provade denna.
Den är superdupercharmig och kommer nog bli en klar favorit resten av sommaren.
Lte chic, coolt , svalt tyg å mönster från -70 talet så där.
Pris: 349 kr.
Jag köpte även de balla runda solbrillorna som ni ser längst ner. 79 kr för dom.
Å så köpte jag en söt topp till Mini.
Vi drog runt i några affärer till. Noah fick sin första brandbil som låter och Mini handlade ett par svarat och ett par blå jeans å sen även en bikini.

Så gick det några timmar och Mini kunde pausa lite i sin ledsenhet och jag fick lite "dag" efter jobbet, inte bara åka hem å låta den ta slut.

Ikväll har Gotte å jag varit i blåsten vid havet och badat.
Eller ja, han har badat och jag har stått bredvid och ropat uppmundrande.

Nu är det hög tid för den här tanten att knyta ihop sina lemmar och gå å sova.
TREDJE dagturen väntar imorgon, ni som känner mej vet ungefär hur bekväm jag är med det.

Sov så gott mina hjärtan och gratulera mej gärna till fina köp.

Puss/ Asta


1 kommentar:

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare