onsdag 1 oktober 2014

En svensk diamant i Australien

Bild: Stulen el tillfälligt lånad av Nina

Den här fina ädelstenen fann jag för flera år sedan när hon började läsa min blogg.
Ju mer man "putsar" på henne och lär känna henne desto finare blir hon.
Hon är en diamant.
Eller en keeper som man kanske säger i landet där hon bor... Kängurulandet.

Det är sådant här som är den riktiga vinsten med min blogg.
Att få skriva i alla ära, att bli läst och nådd är också fint, men detta att finna människor som kommer att bli vänner å som jag annars förmodligen aldrig stött på.
För det är jag ytterst ytterst tacksam.

Idag fyller denna vackra, kloka, omtänksamma människa år.
Hipp hipp hurra för dej mitt hjärta.

Puss/ Asta

1 kommentar:

  1. Jag skickar ett grattis jag med. Hurra för bloggvänner!

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare