fredag 5 september 2014

Astas samlade recensioner av smått å gott.


Tänkte köra ett samlat recensionsheat på allsköns nya produkter som jag prövat och som jag när de inhandlades lovade att redovisa.

 Eyeko Brow Gel

Först ut är en ögonbrynsgelé från Eyeko. "Brow gel- shape & define"
Köpt på Kicks för 199 kr.
Färgen är brun och borsten liten och enkel att använda.
Den är väldigt enkel att applicera med ett snyggt och lagom tydligt resultat.
Dessvärre tycker inte jag att den sitter hela dagen.
Betyg 3,5

 Seche Seche Vite Dry Fast Top Coat
Seche vite dry fast
Överlack som snabbtorkar dina lackerade naglar, närmast världsberömt å hyllat av alla från både kreti å pleti till stora celebriteter.
Köpt på Kicks för dryga hundringen.
Bred borste. En formula som mer är som en gelé som smälter på nageln och som mer ska fördelas än egentligen lackas på.
Torkar blixtsnabbt. Fantastiskt användarvänligt men jag har inte märkt av någon ökad hållbarhet av manikyren. Inte alls faktiskt.
Betyg 3,5



Swegmarks sportbh
Denna lilla raringen gick jag å vann hos Big ass fashion.
Pris ca 400 kr.
Reglerbar, vadderad, transporterar bort fukt. Sitter snyggt och håller tuttarna på plats. Skön över axlar och rygg.
Betyg: 5


 
Pauluns Granola med hasselnötter och fikon
Köpt på ICA. Priset minns jag inte. 35 spänn kanske.
Massor av fibrer och nyttigheter, inget tillsatt socker. 170 kcal/ portion.
Jag har ätit gröten av Pauluns som faktiskt smakar lite... sågspån.
Detta är något helt annat och då är inte jag ens särskilt förtjust i müsli.
Denna är jättegod och mättande.
Betyg: 5.

Japp. Det var dessa recensionerna det. Har du något du vill tipsa om så skriv gärna.

Puss/ Asta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare