tisdag 28 januari 2014

Bildgooglade min blogg

Hittade några härliga bilder när jag bildgooglade min egen blogg som jag tänkte dela med mej av. Kanske roligare för mej själv än för er, vad vet jag, men här är de i alla fall.

Asta Pastasson badar förra sommaren. I Sverige. Naken. Men det syns inte :)

 

Märta i sitt esse, näst sista sommaren när mopsen Alfons var här å hälsade på.
Söt men enerverande grabb tyckte Märta som fick huta till honom några gånger.
 

Min äldsta och min yngsta dotter. Så fina.
 

Mamma å Märta hade en alldeles särskild relation och älskade varann högt.
Kolla in hur de tittar på varann.
 

Gammal bild på Dotter nr 2. Så fin. Alltid så cool.

 

Första sommaren för Gottfrid. Här 10 veckor kanske å ett av de första mötena med havet. Huva så stort å blött.
 

Märta hade en ängels tålamod med Gotteman. Men i lekarna kunde det gå hett till.
Sekunden efter denna bild hänger lillkillen som en igel i örat på henne.
 

Foto Maria Skytt. En bild av mej i Varberg fr i somras. En av sommarens roligaste dagar.

 

Första mötet med Gotteman. Jag tog upp honom i min famn (och mini knäppte en bild.) Som ni ser är kärleken ögonblicklig och överjordisk. 



Har fler, men ni tröttnar väl. Vi tar resten en annan gång.

Puss/ Asta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare