söndag 1 december 2013

Tio saker jag inte önskar mej av tomten





1.) Handskar... för det har jag köpt själv. Lärde mej tidigt att inte lita på karlar tomten när det gäller vad man önskar. Själv är ibland bäste dräng.

2.)  Årets påstådda julklapp en råsaftscentrifug. Sååå... så fullkomligt meningslöst

3.) Böckerna om Mr Grey. Nej, jag vill inte å tänker inte läsa dem. Jag har högre tankar om mitt intellekt och mina läsvanor än så.

4.) När vi ändå är inne på ämnet... Jag önskar mej inte sex 365 ggr på ett år som en brittisk karl fick i födelsedagspresent.

5.) Biljett till Ladys night. Usch!

6.) Jordgubbsblomma i plast som jag fick av maken i 25 års present. Det räcker med en gång i livet.

7.) En stekpanna. Varför är det bara mammor som får sånt?

8.) Ett bungy jump hopp. Äter hellre flugsvamp är gör något sådant.

9.)  Ett stycke T-shirtvikare. Har redan en. Som jag fick i julklapp av Landstinget för 2 år sedan. Jojo mensan, de uppskattar sina slitande medarbetare.

10.) En jävla massa Alladinaskar som sätter sej kring midjan innan man hinner säga hoppsan. 

Puss/ Asta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare