onsdag 25 december 2013

Tävling

Det är sällan som det är tävlingar hos Astapasta. Mest för att företag (ännu?) inte upptäckt min storhet och sponsrar något.
Men idag... på självaste juldagen kan ni vinna något makalöst fint. (Nåja.)



En Dagbok med läderomslag som sträcker sej över 5 år i tiden och där man så småningom, när åren går kan följa hur det var förra åren på det datumet och året innan dess.
Fantastiskt för alla tanter och farbröder där ute som vill ha koll på vädret eller sin avföring. När snön kom i fjol, när första doppet var.
Perfekt för alla singlar likaså.
Vem låg jag med i fjol på det här datumet?
Alla bionördar. Ishockeyfanatiker. Frimärkssamlare. Porrfilmsgluttare. Bokcirklare.

Kort sagt, användningsområdena är obegränsade!
Anledningen till att jag lottar ut denna, bortsett från min oerhörda godhet, är att jag köpte denna för några månader sedan men sedan fick jag en 10 års dagbok av Mini i julklapp.
Sååå... att köra dubbelanteckningar känns lite overkill.

Vad ska du göra för att vinna?
1.) Köp 5 trisslotter och skicka hem till mej.
2.) Ägna hela 2014 åt att minst en gång i veckan rekommendera min blogg i din statusuppdatering på facebook.
3.) Putsa mina fönster nästa jul.


Önska ett inlägg. Mest inspirerande önskningen vinner.
Jag är enväldig domare. Tävlingen hållar på till 31:e december. I år.

Lycka till

Puss/ Asta

6 kommentarer:

  1. Hur skulle du vilja att din sista dag på jorden blev?

    SvaraRadera
  2. Hur skulle ditt liv se ut om du föddes som pojke istället?
    /Dottern Emelie

    SvaraRadera
  3. GRATTIS!!
    Asta Pastasson är vald till ny stadsminister!
    Vad är de 5 (10?) första sakerna du vill förändra i vårt samhälle idag?

    SvaraRadera
  4. Du får en miljon av en okänd välgörare. den skall spenderas under 2014. Du får möjlighet att göra vad du vill under ett år. Ta ledigt från ditt jobb? Resa? Köpa en till hund? Skriva en bok? Köpa ett litet hus? Ge till välgörenhet? Skaffa dig fadderbarn? Starta eget? Gå en kurs? Valmöjligheterna är många *L* Det är DU som bestämmer :) Kram Malou Grossman

    SvaraRadera
  5. Typiskt braåhagrej. Mitt önskeinlägg:
    "om jag fick leva om mitt liv, skulle jag..."

    SvaraRadera
  6. ...En vecka till med Märta - då skulle jag...?

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare