måndag 25 november 2013

Ljuva november


Det är underbart med semester. Underbart med sol. Underbart med en klar novemberdag. Sammantaget rätt så underbart att vara jag...

Idag gick Gottemannen å jag en promenad. Ja ni är kanske less på mina halvkassa mobilbilder av havet å min hund men det är tyvärr bara att gilla läget.



Jag blir i alla fall lika tagen varje gång. Vänjer mej aldrig vid lyxen att få bo så här.



Bjuder på en ofixad, omakad semesterbild. Gött att slippa bry sej om hur man ser ut tycker jag. Å lycklig ser jag ut att vara.



Kolla in min pojk!



He is stunning!



Liksom havet. Hur skulle man kunna leva utan det?



Så var vår promenad.




Hur har din måndag varit?

Puss/ Asta

1 kommentar:

  1. Varje gång jag ser en bild på havet påminns jag hur usel jag är på ta mig dit, och jag bor typ 500m därifrån. Nä det får bli ändring på det.

    Härliga bilder!!!

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare