tisdag 8 oktober 2013

Kärlekens många ansikten

Kom precis in från en ljuvlig promenad med min kille.
Har jag sagt att jag älskar hösten?
Har jag sagt att det är min favoritårstid alla dagar i veckan?
Har jag nämnt för er att jag är rätt kär i min prins?

Här är han med sitt "happy face"... så nöjd med att vara på sin älsklingsplats stranden.

 

Här ser han... om möjligt... ännu gladare ut.

 

Å här har ni hans intelligenta ansiktsuttryck.

 

Den eftertänksamma intresserade herr Gottfrid.

 

Kan mamma få en puss?

 

Okej då!
 

Kärlek.
Kärlek när den är som allra bäst, allra minst okomplicerad och allra innerligaste.
Min prins. Värd alla grodor jag kysst på vägen!

Puss/ Asta



5 kommentarer:

  1. Kärleken syns, det gör den :-) Även om jag kanske har lite svårt att tyda pojkens ansiktsuttryck.

    SvaraRadera
  2. Hahaha, ansiktsuttrycken bara en mamma kan tolka!

    SvaraRadera
  3. Vilken ljuvlig hund, vilken ras är det?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla. Ja han är ljuvlig. Rasen är underbar.
      Gottfrid är en Dogue de Bordeaux.

      Radera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare