tisdag 15 oktober 2013

Å tecken på att jag kanske ändå är det...

 

1.) Jag har piercingar och tatueringar (precis som alla andra tanter nu för tiden.)

2.) Min största passion i livet är en hund.

3.) Jag är någons mormor

4.) Mina tuttar är längre än vad de är breda.

5.) Jag fnyser åt naivitet och hör mej själv säga "det har vi redan prövat" allt för ofta.

6.) Jag beundrar andras "fräsiga" stödstrumpor.

7.) Jag säger Opsi daisy.

8.) En planerad utekväll får mej alltid att först reflektera (å gräma mej) över hur jag skall komma hem.

9.) Jag har planer på att införskaffa en dosett.

10.) Jag säger verkligen inte... och då menar jag VERKLIGEN INTE... snuskiga saker under sexakten. Att kalla en penis för "bamsingen" ligger helt enkelt inte för mej. Alls.

11.) Jag nynnar ibland på gamla dansbandslåtar.

12.) Å till o med en å annan psalm.

13.) Jag talar om hur jag vill ha det på min begravning.

14.) Å tycker att jag är hipp som rakar kissen.

15.) Jag tycker att "P4 med Lotta Bromé" är ett himla käckt program

16.) I övrigt lyssnar jag mest på P1.

17.) Jag kan köra bakifrån sex men vägrar kalla det för dogy style.

18.) Jag förstår mej sällan på rappare.

19.) Jag pimplar vin som vilken vinkärring som helst.

20.) Jag tycker Elvis är rock'n roll.

Puss/ Asta

2 kommentarer:

  1. 2 7 8 11 12 15 20 och dosett har jag redan. Använder dock inte hmm vad säger det om mig?

    SvaraRadera
  2. Bara 1, 8 och 9 passar in på mig. Och 2 om vi byter det mot katter... Fortfarande inte den tant jag vill vara alltså...

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare