onsdag 4 september 2013

Oh, Mister President

 

Idag blev man lite småkändis minsann :)
Rix fm ställde frågan på Facebook "Vad skulle du helst visa Obama av Sverige?"
Å jag svarade helt sanningsenligt... "Mitt sovrum."
Tydligen hade det svaret lästs upp i radion ihop med mitt namn och stad och flera andra jag känner hade hört det.
Lite kul.
Barack Obama är... om vi nu ska fortsätta den lättsinniga tonen... den vackraste å mest karismatiska (å sympatiska) president världen skådat och han är ett av mina frikort.
(Frikort är för den som möjligen inte känner till begreppet den man får lov att ligga med trots att man är i ett förhållande. Ett frikort skall vara någon ouppnåelig som det aldrig kan bli aktuellt med.)

Ledig idag.
Lång sovmorgon. Hundpromenad och sen en tur till stan.
Skulle köpa bokcirkelns bok som tyvärr var slut, har beställt den.
Istället provade... och shoppade... jag några nya bh'ar.
Sedan jag gick ner i vikt har mina tuttar förtvivlat till nästan ingenting och jag kan knappt ha mina gamla. Behöver nya. Mindre. Med vadd i.
Då kan man i alla fall luras.
När jag ändå var i stan raggade jag upp en stilig karl.
Eller ja, han raggade upp mej.
Stod på ICA när en snygging bakom mej plötsligt säger "Hej! Kan jag åka med dej hem?"
Det var sonen. Mammas fina.

I stan fick jag även sms om att mina stövletter från Ecco fanns att hämta ut.
De satt fantastiskt!
De är sååå snygga!
Jag blir ta me fan snygg i dom... sååå snygga är dom!
Älskar dem allready men tror de kommer generera en del skoskav initialt.

Nu!
Middag.

Puss/ Asta

4 kommentarer:

  1. Underbart! Synd att jag missade det på RixFm idag. Förstår att de läste upp ditt svar!

    SvaraRadera
  2. *leer* Nämen åhhh A!!! Såååå synd att jag missade det!! Vilket bra svar! Och stövletterna ser fantastiskt fina ut! Förstår att du blev "kär".. Hoppas du mår väl!

    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de var fina. Fina å mer lättåtkomliga än Mr President :) Men jag hade inte råd med dom. Jag mår så där... bra/ dåligt/ lycklig/ stressad om vart annat. Som sagt, behöver en dos av min Ergo snart. Kram

      Radera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare