tisdag 6 augusti 2013

Vill ha å behöver




Den här klänningen är så jäkla snygg. Från Indiska, Miss Li's kollektion som börjar säljas den 7:e augusti. 499 kr.
Jag vet inte riktigt när jag ska ha den... bara att jag måste!

Utöver det så önskar jag mej (fast jag antar att jag får köpa det själv) lite nya jeans i olika slitningar. Hög midja ska de ha!

Jag "behöver" ett par stövlar med promenadvänlig klack och ett par kängor för ruskväder (Gortex eller liknande) och ett par snygga stövletter eller boots.

Längtar efter höstkläder men ännu har jag inte handlat några.
Har ni?

Puss/ Asta




1 kommentar:

  1. Var du tvungen???? :D Här har jag ståndaktigt tänkt att nej, det finns inget snyggt på indiska just nu som jag behöver. Men se där, det gjorde det visst. Men vi kan aldrig ses tillsammans med dem, det blir jobbig stämning då. ;) Kram

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare