fredag 26 juli 2013

Från A till Ö

Jag älskar... 

Avokado, Astrid Lindgrens sagor, allemansrätten

Barnen, barnbarn, bloggen

Caipirinha, chips, choklad


Dogue de Bordeaux, dajm, datorn, dusch, demokrati

Egentid, elefanter

Familjen, Frölunda Indians, flygplan, fikon, Fisherman's friend, fetaost, fred, frihet



Glass, gemenskap, grillkvällar, Göteborg, Gottfrid

Hundar, havet, hösten, hemmet, hockey, hotell

Igelkottar, iphone

Jordgubbar

Klänningar, kaprifol, kräftor, kaffe, kvällar, katter, kosmetika



Liljor, Lost, löpning (efteråt)

Mastiffer, mamma, myskvällar, moroccan oil

Naturen, nyponsoppa, nagellack

Ost, ostbågar

Poolbad, presenter, pappa, pizza, promenader, pelagonier



Queerkulturen

Resor, romaner, rödvin, Rhodos

Sverige, skogen, solen, skor, storm, snus, semester, stand up, spikmatta

Tomten, toapapper, te, tatueringar, taxfreeshopping



Utlandsresor, uteserveringar

Vänner, vargar, vågor, valpar, valår

Winnerbäck

Xantédrinkar

Yatzy

 

Zebror,

Åkrar

Ängla, ängar

Överraskningar, öl

2 kommentarer:

  1. Åhh, den grejen gjorde jag för nått år, så bra att påminna sig om allt man älskar! Och tatueringar, jag MÅSTE komma mig för att boka tid nu!

    SvaraRadera
  2. Käckt att tänka efter hur mkt man uppskattar egentligen. Fast jag skrev nog just denna för att jag var uttråkad å hade bloggtorka. Kram

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare