torsdag 2 maj 2013

Vill ha från Kapp Ahl

 Vit Blus, Vit blus med broderidetaljer  ...


Blus 299 kr fr Hamptonserien provade jag inte för den fanns inte i min storlek men den är så vansinnigt söt i all sin enkelhet med knappar i ryggen.
Väldigt mycket VILL HA

Vit Linne, Grått krinklat linne med knytaxelba...
Linne  199 kr (perfekt å strykfritt) Svårt med vita plagg. Skrynkligt (kricklat?) linne som vore kanonfint till jeans shorts en fin sommardag.
Provade det 36/38 och det satt jättefint.

Blus, Mönstrad blus i ledig passform med...
Blus 199 kr. Söt i all sin enkelhet. Stilrent vardagsplagg. Satt fint men valdes bort för plagget nedan...

Grå Blus, Blus med tie-dye mönster i chiffong...
Å slutligen den jag köpte. Tunika 349 kr.
Verkligen jättefint på och SÅÅÅ mkt Asta. Som sytt för mej.
Lite trött på batik annars men här föll jag som en fura.

Gillar ni dom? 

Puss/ Asta

1 kommentar:

  1. Jag har den längst upp och den är jättesöt. Gillar verkligen den tunikan du köpte, jättesnygg. Jag vet vad du menar såklart med vad du skrev och ja, så är det nog i mångt och mycket. Kram. :)

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare