fredag 26 april 2013

Männen i mitt liv.

Min pappa.
Visst är han fin?
Jag tycker att jag har världens stiligaste far.



Maken vill ju inte vara med på bild, men det vore konstigt att ha en sån här lista utan att han var med. Det är ändå mannen jag delat med å motgång med i nästan 30 år.



Sonen så klart.
Min vackra pojke som får hjärtat att svälla över av stolthet.



Lillebror. Jag älskar denna bild. Älskar den. Blir varm i hjärtat bara jag ser den.
Dock är han mycket stiligare på riktigt.



Å så Gottman så klart. Mammas kille. Mitt lilla hjärta.
Den snyggaste och goaste i hela världen.


Puss/ Asta

2 kommentarer:

  1. Kan se dig i din pappa faktiskt. :) Skrattar också åt dina ord att lillebror är stiligare i verkligheten. Han är väl stilig nu också? :) Varför säger man så egentligen? Jag gör det själv också så därför skrattar jag. Som personen är så mycket mer som man älskar, men som andra kanske inte ser.
    Det låter lite illa, men egentligen är det ju en kärleksförklaring. Kram på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag är lik pappa. Över ögonen och näsan ffa. Å till sättet på många vis.
      Att jag ursäktade bilden på Lillebror var för att vi fånade oss å jag hade vattenkammat honom. Kram

      Radera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare