söndag 28 april 2013

Lyft foten, sätt ner foten, lyft foten, sätt ner foten, lyft...

 

Jag måste bara säga det...
"Jag är sååååååååååååååååå bra!!!!"
Jag är helt lyrisk. Helt euforisk. Helt tagen över hur jäkla bra jag är!!!
Självklart inte i jämförelsevis med någon annan, men i jämförelse med mej själv.

Ikväll har jag varit ute med Gottfrid och sprungit ca 30 minuter i ett sträck!
Det gick inte snabbt, det var inte snyggt men det var FAN så mycket längre än vad jag någonsin sprungit förut.
Jag som brukar bli andfådd efter 100 meter å knappt det.
Jag kände det redan när vi var ute tidigare idag jag, Mini och Gottfrid och jag lunkade på då att det gick så lätt, att det inte tog emot.
Nu efter en halvtimma så kändes det i lungorna, låren, ljumskarna men jag orkade!!!
Å nu vill jag bara ut å göra det igen!

Måtte inte den där jävla gräspollen komma å förstöra allt ihop om nån vecka eller två. På onsdag ska jag ut igen, kanske utan Gottfrid för att slippa att samtidigt "springa på stället när han kissar" å hålla emot mot rådjur, kaniner, fåglar, katter... och käcka av vad jag orkar.

Men kom igen!
Var lite imponerade nu! :)

Puss/ Asta

16 kommentarer:

  1. Bra jobbat tjejen! Fan vad bra jobbat! Glöm inte plankan bara♥♥♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Plankan har jag gjort... men va fan, orkar ju typ 30 sek. Är det normalt?
      Tack för pepp :)

      Radera
    2. Ja det är normalt. Jag fixar typ 45, 30, 20 om jag har en bra dag...

      Radera
    3. Helt normalt. Kör plankan så länge du orkar×3. Glöm inte sidoplankan. Man ligger på sidan med armbågen i. Så du får träna de sneda bukmusklerna också :)

      Radera
  2. Svar
    1. Åhhh Emma, TACK så mkt. När ska vi ses?

      Radera
  3. Heja dig! Å nästa gång går det ännu bättre...
    Kram Yvonne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, tack... jag vet inte. Det känns som en once in a lifetime upplevelse.
      Spännande att se om det funkar en gång till:) Kram

      Radera
  4. Du är såååååååååå braaaa!!! Gud vad duktig du är! Heja heja! Kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skoj att du säger det... jag har ju inte fiskat ett dugg efter beröm haha.
      Kram å heja på dej själv.

      Radera
  5. BRAVO och HEJA!! Otrligt duktigt! Faktiskt.
    Kramar

    SvaraRadera
  6. carola...........29 apr. 2013 17:44:00

    oooooh, jag är DJUPT Imponerad!!!! Mycket duktigt av dej!!!

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare