lördag 6 april 2013

Här har ni Astas sanna karaktär mina vänner.

 

TAURUS - The Tramp (April 20 to May 20)
Aggressive. Loves being in long relationships. Likes to give a good fight. Fight for what they want. Can be annoying at times, but for the love of attention. Extremely outgoing. Loves to help people in times of need. Good kisser. Good personality. Stubborn. A caring person. They can be self-centered and if they want something they will do anything to get it. They love to sleep and can be lazy. One of a kind. Not one to mess with. Are the most attractive people on earth!


Här har ni Asta. "The Tramp" :)
Ja, eller i alla fall oxens karaktärsdrag.

Aggressiv... eller ska vi på svenska översätta det till eldig och pushig i diskussioner.

Älskar att befinna sej i långvariga relationer. Tja, jag har varit gift i 25 år till sommaren, om jag har "älskat det" alla 25 åren är väl en annan sak men nog trivs jag med den typ av trygghet som långa relationer ger.

Jag står upp i konflikter japp. Å kan till och med gå i gång på det.

Jag är envis å tålmodig i vad jag vill ha.

Vet inte vad "annoving" är så det kan jag inte uttala mej om.

Utåtriktad-ja, det är jag nog. Som frisk i alla fall.

Hjälpa folk i nöd... hellooo jag är sjuksköterska.

Good kisser. Yes I am!

En personlighet och envis. Det stämmer.

Omtänksam. Ja, det är en av de komplimanger jag får oftast.
Oftare än att jag är a good kisser faktiskt. Men så kysser jag inte så ofta nu för tiden.

Självcentrerad... det hoppas jag inte att jag är. Envis i att få det jag vill ha stämmer bättre. Kanske är jag lite självcentrerad ändå...

Älskar att sova å är lata. Nämen?! Det finns alltså en förklaring till varför jag kl 13:30 fortfarande sitter å äter frukost (å andra sidan sover de andrra små stjärntecknen fortfarande.)

Unik... Är vi inte alla det?

No one to mess with... nä :) det skulle jag inte rekommendera.
Då kommer frustandet och sparkandet i den dammiga backen fram.
Gäller i synnerhet Sverigedemokrater å homofober men en å annan av annan kategori har fått känna av det med.

Tillhör de mest attraktiva människorna på jorden.
Ehhh... skönhet ligger väl i betraktarens ögon?
Å det kan ju finnas dem som tycker att tandalösa tanter som är lösa i hullet är förtjusande.

4 kommentarer:

  1. bitterfittigtfeministpatrasket annanas6 apr. 2013 19:17:00

    Annoying är irriterande

    SvaraRadera
  2. Jag var tillsammans med en oxe en gång, och ja, han var en fantastisk kyssare!

    SvaraRadera
  3. Kul med stjärntecken, och visst stämmer det! :)

    SvaraRadera
  4. *ler* Samir är oxe.... I rest my case.. ;))

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare