fredag 1 februari 2013

Fyrans lista

Äsch, vi kör en stulen lista oxå. Denna hittade jag hos Freja

1. Fyra jobb som jag haft
Undersköterska (utan utbildning), kallskänka (utan utbildning), telefonförsäljare (utan utbildning) och sjuksköterska (med utbildning.)


2. Fyra saker jag inte kan vara utan
Hundar, snus, dator å mobil.

3. Fyra platser jag bott på
Högsbo, Kaverös, Tynnered och Falkenberg
)

4. Tvserier som jag följer just nu
Elitseriehockey, snart Mello,



5. Fyra platser jag har semestrat på
Rhodos, Kreta, Samos och svenska bästkusten



6. Fyra webbsidor jag besöker dagligen
Min blogg, facebook, Aftonbladet, Icakuriren (Thaipei)


7.) Fyra favoriträtter
Grillat, kebabpizza, kyckling i alla former, kött


8. Fyra saker jag vägrar att äta
Blodpudding, fiskbullar på burk, surströmming, stekt stömming med massa ben i

9. Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu
En stuga vid havet, en stuga i skogen, på en varm strand vid ett blått hav, i ett glatt tjejgäng

10. Fyra drömyrken
Författare, Egen företagare med hunddagis/ inackordering. Journalist. Advokat.

11. Fyra favoritartister
Lars Winnerbäck, Melissa Horn, Elvis, Miss Li

12. Fyra saker jag skulle göra om jag vann en miljon
Resa, shoppa, skänka, lägga undan. 


Puss/ Asta

1 kommentar:

  1. Ohhhh - ännu en lista!!! DEN skall jag också göra. Så småningom.. *ler* Håller HELT med dig om saker som är oätliga!! Fy sören för blodpudding.... ÖRK!

    Kramar - saknar dig! :)

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare