lördag 5 januari 2013

Från sjukbädden.

 

Ahhh, jag har den stiligaste karln i hela världen.
Notera att han är 7 månader. "Fulåldern" alltså. Då ben och kroppsdelar växer åt alla håll. Men han håller ihop min Gotteman.
Han är inte stor men naggande god.

Jag kämpar på med min förkylning. Är trött, ont över bihålorna, skav i halsen.
Men en dag som denna går det bra. Märta verkar må okej igen och det har varit känsla av vår ute.



I övrigt hockey så klart. Silvermedalj för de tappra Småkronorna.
Inte mycket att göra å väl kämpat ändå.
Men silver är kanske den tråkigaste av alla medaljer att "vinna."

Hur mår ni?

Puss/ Asta



1 kommentar:

  1. ooooo, glad över att höra att Märta verkar må bättre!!! Idag är jag glad över solen som vågade sig fram.. Gick en 90 min. pw och de 1,5 milen var otroligt sköna..
    ag är lite sämre igen - men det är nog bara för att jag skall börja jobba på tisdag och därför har blivit lite "orolig".. Förmodligen släpper det efter ett tag.

    Kramar i massor

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare