onsdag 12 december 2012

Astas adventskalender. 12:e december

Tänkte köra en serie. Från 1:a dec till julafton. En riktig bloggutmaning till mej själv. Adventskalendern kommer att bestå av människor som inspirerar mej. Eller som jag tycker är duktiga. Eller snygga.
Människor jag gillar helt enkelt. Jag kommer att blanda kända och privata godingar.
Välkomna till Astas adventskalender.

Den 11:e december. Jag bjuder er...
 

Jake  Gyllenhaal. Född 1980 i Los Angeles. Bror till skådespelerskan Maggie Gyllenhaal.
En av, i mitt tycke, världens snyggaste karlar.
Känd från filmer som Jarhead, Brokeback mounteins, Donnie Darko och Brothers.

Lite ögongodis så här på onsdagen mina flickor o pojkar.

Puss/ Asta

1 kommentar:

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare