onsdag 28 november 2012

Tänder vilken kurd som helst.

Jag satt på toa och kissade (å drog iväg ett sms till maken)
"Vill du se en snygg tjej?"
Han sms'ade tillbaka
"Va?!"
Varpå jag skickade följande skönhet...
Photo: Stilig kvinna

Fick strax ett svar, precis när jag höll på att dra upp byxorna igen
"Tänder vilken kurd som helst."

Jag gick ut från toa (är väldigt detaljerad här känner jag) och frågade...
"Kurd? Varför skulle just kurder tända på henne?!"
Maken:
"Ja med sjalen."

Jag:
"Sjalen?"
Maken:
"Ja, du hade ju en sån där kurdsjal (ja, jag veeeet... suck) på dej."
Jag:
"Såg du inte håret?"
Maken:
"Vilket hår?"

Han noterade alltså bara... mej. Med sjal på.
Ridå.

Puss/ Asta

6 kommentarer:

  1. Tror du inte att han trodde du hade sjal på huvudet då? (alltså såg fel på peruken)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej det gjorde han inte. Men å andra sidan gick jag från blond till mörk utan att han märkte nåt.

      Radera
  2. Hahahahahahahahahahahaaaaa... J ÄR bara inte sann!!!! Jösses!!! Ja, för sjalen var ju liksom det udda... Bahhh!!

    Längtar efter i morgon!!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hahahaha, även när du skrev om sjalen hade jag svårt att se den för allt lila hår...

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare