lördag 1 september 2012

Bloggvinst

 

50 000 läsare på ett halvår. Det är hissnande. Jag bugar å bockar. Tackar å niger.
Ni är bäst!!!

Idag har jag skördat lite frukt av åratal av bloggande och träffat en bloggsyster... Uber Linn.
Ja, det är hon på bilden (skamlöst stulen.) Hon skall göra päroncognac. Notera gärna getingmidjan.
Vi drack öl. Hon var mätt å jag var hungrig och beställde in både nötter och vitlöksbröd... och sen betalade hon. Hmm.
Men TACK fina Linn, både för sällskapet och maten.
Vi kom in på så konstiga samtalsämnen...
Så som Isabella Adrian. Hur lätt det vore att komma undan med att mörda en främling. Men hur totalt onödigt det vore samtidigt eftersom det är endast anhöriga (läs: män) man retar sej på så till den grad att mord känns som ett alternativ.
Att hon blir uttråkad av New York... och att där är folktomt. Precis som Falkenberg. Nästan.
Lite kort avhandlade vi oxå våra äkta relationer, ungar, hundar och fylleri.
Linn var precis som jag trodde. Å precis tvärtom.
Pratig, intensiv, rolig, öppen men betydligt mindre komplicerad än vad jag gissat.

Jag gick in till stan. Rätt fort. 09:54 min/km. 4,4 km. 236 kcal.
Var svettig när jag kom fram men han "torka" innan min dejt kom.
Blev hämtad av svärsonen å Mini.
Serverad middag.
Därefter har jag legat i makens säng i 1,5 timmar och koncentrerat mej hårt på att inte somna.
Det var svårt.

Nu ska jag strax göra det motsatta. Försöka att somna.
Men jag tror att jag hänger här lite först.

Puss/ Asta

 20120901-235302.jpg

2 kommentarer:

  1. Kul med blogg träff och jag kan verkligen föreställa mig det där hur man föreställer sig något och ändå är det som man trodde, men ändå inte inte. :) Tjusig var hon i alla fall!
    Kram kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är hon, skitsnygg!
      Kram

      Radera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare