måndag 20 augusti 2012

Vill ha från Lindex i höst

Denna kavaj har jag blivit helt kär i. På bild åtminstone.
Tänker mej med en tjockare tröja el klänning, grova kängor, stor halsduk...


Skinnyjeans med hög midja. Ruggigt bra för figuren och siluetten. Jag ska aldrig mer bära lågt sittande tajta byxor där hullet väller över


En pennkjol. Jag är klänningflicka. Kjol får mej att känna mej som en tant.
Men andra är ju så snygga i pennkjolar. Å det smickrar en kurvig figur.
Jo jag vill nog äga en ändå.

Rar topp. Till kjolen kanske. Med lite rockig make up å kängor så det inte blir för mycket "präktig sekreterare" över looken.

Basictröja. Men fin.


4 kommentarer:

  1. Ja, vad kan man säga? Vi har nog samma klädstil i mångt och mycket. :) Den gröna kavajen var skitsnygg. Måste kolla upp den. :) Grattis på bröllopsdagen idag. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Maria, ja visst ÄR den fin. Ett ganska opraktiskt plagg för säsongen är så kort då man kan ha den men vad är väl förnuft när man är förälskad?! Kram

      Radera
  2. Snygga kläder, kan tänka mig både kjolen och "blusen"

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sammelsurium... jag tror du hade varit jätte fin i kjolen å blusen. Gött att vara hemma va?! Kram

      Radera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare