lördag 11 augusti 2012

Vad gillar ni bloggens nya utseende?


Kort skamlöst lånat av Maria

Vad gillar ni bloggens nya utseende?
Även denna gång är den designad och pillad med av MariaJag kände att jag ville ha nåt nytt, och framför allt lite Gottfrid, i min nya blogg.

Mailade Maria om att jag tänkt mej rött, vilken känsla jag ville ha och skickade ett gäng foton.
Hon är fenomenal på att göra vackra bloggdesigner, men framför allt på att finna bloggarens själ i den.
Bloggen känns ju väldigt mycket Asta och inte alls Maria om ni förstår hur jag menar.
Vill ni ha hennes hjälp att göra en vacker å personlig blogg så tveka inte att höra av er till henne!
Bloggens utseende gör ju nästan... inte riktigt men nästan... halva läsupplevelsen.

Vad säger ni?
Jag säger... HISS :)

Puss/ Asta

19 kommentarer:

  1. Hon gör jättefina bloggar, Maria. Inte riktigt min stil, men alltid vackra. :-)

    SvaraRadera
  2. Tack till er båda här. :) Ja, tycker du fångar det så bra - att jag vill fånga det som är dig, men ändå med min egen prägel. Glad att du är nöjd och ja, den som vill är välkommen att höra av sig till mig på min mejl som står i bloggen. :)
    Kram kram och tack för förtroendet!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är supertacksam ♥. Säg till om det är nåt jag kan göra för dej! Kram

      Radera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är fin. Varm och kvinnlig. Dock stör det mig när headern inte är centrerad eller är lika bred som inläggs- och sidofältet. Dessutom tror jag att jag hade placerat dig mitt i och dina älsklingar på var sida istället. Annars är den fin

      Radera
    2. Sahra... nja, förstår hur du menar, antar att det finns en anledning till att den inte blev helt centrerad, att mått å grejer ska stämma när man pusslar ihop det. Men det stör mej inte nämndvärt. Fokuserar på att den är "jag." Kram

      Radera
    3. Sen vill jag säga S att jag uppskattar att du aldrig gör dej till.
      Att du säger vad du tycker, å att man vet att du menar det du säger, jag gillar det! Kram igen.

      Radera
    4. Eeeeeh. Ok. Tack. Antar jag.
      Klart att det viktigaste är att den känns personlig. Som sagt var. Varm och kvinnlig som du.
      Annars är det inte särskilt komplicerat att centrera. Men jag är lite mer anal än de flesta andra när det gäller sånt. Kram

      Radera
    5. Dessutom är du skitsöt på bilden

      Radera
  4. :) Jag tycker den har ett varmt utseende och känns lite mer personlig. Framförallt nu när underbarnen är med!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Madde. Ja den känns personlig å väldigt mkt "Asta." Gillar den skrarpt. Kram

      Radera
  5. Jätte fin! Väldigt mkt du mamma!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack älskling. Eller ehhh... varsegod Maria :) jag kan inte ta åt mej äran. Puss

      Radera
  6. Woohoo, härligt röd och ombonad, perfekt när det blir höst, det känns varmt här!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Freja. Glad du trivs här, ska försöka skriva texter ni gillar med.Kram

      Radera
  7. Så fint det var här inne hos dig, känns varmt, med Asta och sina två hjärtan i fokus :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst gör det Wilma gumman. Kram

      Radera
  8. Mycket snyggt! Varmt! Och du! Men jag läser aldrig bloggar för utseendets skull. Inte heller för bildernas, eller andra layoututsmyckningars skull. Läser dem för att texterna fångar mig!

    Kramar

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare