måndag 20 augusti 2012

Samlagssugna läsare



På min bloggportal kan man se statestik över läsare.
Vilka länder ni befinner er i, på vilka sökningar ni trillat in, via vilka länkar osv.
Jag har DAGLIGEN en mängd läsare som kommer via meedo.com.
Självklart blev jag ju nyfiken på vad det var för sida och DÖM om min förvåning när jag klev rakt in i en kontaktsida för sexsugna.
En massa... hmmm, nakna bilder på snoppedottar å kissemurror rakt upp i nyllet på mej. 
Oändliga antal möjligheter att söka på vilken tja, sexuell läggning man nu kan tänkas ha.
Där fick ni samlagssugna er ett litet tips så här på måndagsförmiddagen.

Nu sitter jag å funderar på om jag vill HA de här läsarna som kommer därifrån?
De måste ju för det första bli vansinnigt besvikna när de tror att de ska hitta någon liten porrig blondin och trillar rakt in bland bilder på Tant Asta och hennes hundar.
För det andra så läser de väl ändå inte inläggen utan försvinner raskt och då stämmer det egentligen inte att jag har haft si eller så många läsare per dag.
Är alla besökare bra besökare?
Precis som man säger om reklam, all reklam är bra reklam.
Nja,jag vet inte...

Jag är inte pryd på det viset men det känns ju onekligt lite underligt.
Det är inte någon engångsföreteelse utan mellan 15-25 läsare per dag hittar hit där ifrån.
Varför då? Hur då? Kan man ju inte låta bli att undra.
Så där vansinnigt mycket skriver jag ju ändå inte om sex.
Man kan ju blockera avsändare till kommentarer men kan man blockera en hel sajt?
Någon som vet???

Puss/ Asta

7 kommentarer:

  1. Oj då!:) Men nu får du tänka ett steg längre här - din vän Maria är singel och om du nu får så mycket besök av karlar så kanske det kan gynna mig. ;)
    Nejdå, jag förstår att det kanske inte är så skoj att få besök därifrån och att de hamnar på just din blogg. Jag vet tyvärr inte om man kan göra någon förändring på så vis, mer än att du kan försvinna från sökmotorer och på så vis inte fångas upp. Men det drabbar ju din blogg i övrigt så det är ju inte bra. Ska fundera på det och vad du kan göra. Kram!

    SvaraRadera
  2. Oh shit, jag hade 38 besök från den sidan idag. :( Har jag inte ens märkt. Å inte vidare trevligt att kika in på. Förstår dig helt och fullt. Feministiska inlägg som motangrepp? ;) Äsch, skojar - men inte vidare trevligt alls!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, vi har kanske besök från den sajten allihopa.
      Vad ska de här å göra?! Snuskpellar. Var det för lite bilder på sajten eller så de måste söka vidare:) Kram

      Radera
    2. Ja, har inte en aning. Men jag tror att det är någon spam på något vis. I bästa fall. :) Kram!

      Radera
  3. Upptäckte så sent som igår samma sak som du att jag har ett nästan konstant antal "läsare" just från den sidan. Troligtvis är det inga läsare därifrån utan de som har sidan försöker länka till allt möjligt för att så många som möjligt just ska "trilla in" på deras sida. Men skumt känns det...
    H/Helena

    SvaraRadera
  4. All publicitet är bra publicitet.

    SvaraRadera
  5. *ler* Njaaa, jag har tyvärr ingen aning i det här med att blockera sajter med mera.. Förmodligen för att jag inte tagit mig tid att lära mig HUR. Jag vet inte alls varför det är så att du har en mängd läsare från sajten i fråga. Och jag kan hålla med dig - är det verkligen ok? Vill man ha det?

    Hursomhelst - du är HELT klart värd att läsa!!!!

    kramen

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare