onsdag 1 augusti 2012

Några samlade intryck så här på morgonkvisten som känns viktigt att delge er

♥ Min granne började piska mattor före klockan åtta idag. Å jävlar vad han piskade dem.
Hårt och länge.

♥ Min miniskrutt har verkligen regelbunden avföring och på intet sätt svårt att kissa.
Skönt att slippa oroa sej där.
Har väl kissat honom 3 ggr ute idag och torkat 3 pölar inne. Hittills!

♥ En av mina favoritbloggare och tillika facebookpolarinna var idag på tv 4 och skrapade fram 50 papp.
Hon såg både cool å snygg ut under tiden. Grattis till stålarna gumman.

♥ Vad skulle Ronja ha sagt till Birk om dagen? Jo "Det är en mulen sommar vi har Birk"

♥ Dagens uppdrag blir att köpa present till maken. Alltid lika svårt.
Vad köper man till någon som inte har några intressen mer än poker?
Det finns ju gränser för hur många pokermarker och kortlekar man kan äga.

♥ Fasen vad roligt det var med OS silvret igår. Jag som aldrig brytt mej om fälttävlan.
Kände mej rörd och stolt. Vilken go tjej. Å vilken fantastiskt vacker häst.

♥ Jag har världens sötaste bonusmamma. Verkligen. Hon gjorde mej glad å rörd igår kväll.

Livet kalla...

Puss/ Asta

2 kommentarer:

  1. Du fick ju en länk med massor av underbara presenter!!! och vill inte han ha kan ju du ärva presenten ;-)

    SvaraRadera
  2. Kicki... du ÄR så smart!!! :)

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare