söndag 12 augusti 2012

Asta presenterar bevismaterial 1A

Det ÄR VISST sommar. Således graverande bevis fotograferade 2012-08-12


Målade tånaglar, blomma å grönt gräs. Inte mkt höstkänsla där va?!


Inte ett moln så långt ögat kan nå... nåja, men sommarhimmel lika fullt.


Sommar-Asta.Serriktigt normal ut här faktiskt. Sällan på kort.
Antingen ser jag ut som en mupp el oxå så högfärdig att jag nästan skiter på mej.
Men här... tja, på ett ungefär så


Pelagon i kruka.


Forts följer i inlägget nedan

4 kommentarer:

  1. Jag godtar alla bevisen utan det sista! Det ser ju mina drillade ögon att det är en fejkblomma! Ha ha! mig lurar du inte vännen! =)Kram å tack för dina snälla ord på fejan. /Mariah

    SvaraRadera
  2. Haha, Mariah... så du såg att den var av plast :) Undrade just om någon skulle upptäcka mitt bus.
    Tung dag för dej å de dina förstår jag. Men sorgen blir så småningom till nått vackert där du kan känna tacksamhet å lycka över att få ha haft en fin mormor. Kram

    SvaraRadera
  3. Hahahahahahaha - PLASTBLOMMOR A???? Men du, helgen var ju finfin, så liiiiite sommar finns ju kvar..

    kramar en masse

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ergo... ja, vad sjutton. Jag håller liv i ett stycke karl, en son, en dotter, en svärson, en katt, två hundar. Blommor bara dör hos mej. Men plast varar för evigt :)

      Radera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare