söndag 15 juli 2012

Någon fyller år idag...



Äsch drar iväg inläggeten halvtimma senare, innan vi passerat över till den stooora dagen.

Min nyaste, fina vän.
Allas vår Ergo Sum.
Idag fyller hon 40 år!!!
Hurra hurra hurra på födelsedagen och välkommen in i "De mogna kvinnornas klubb."

Ja, ni ser ju själva... hon är vacker som en dag.
Hon SER bra ut, men sedan lyser hennes personlighet igenom oxå, och hon är precis lika vacker på insidan.
Jag är så glad över att jag har funnit henne och hoppas att detta är början på någonting stort och långvarigt.
Ergo är en så klok människa.
Jordnära, empatisk, vis så som man blir när livet erbjudit ömsom vin, ömsom vatten.
Hon har humor, hon är stilfull, bestämd, humoristisk.
Hon har någon slags mystik kring sin person, som om hon ser rakt igenom en, och hon är oerhört lätt att tycka om.
Om du läser Ergo... jag är sååå betuttad i dej!

Jag hoppas du får den allra finaste födelsedagen och att du blir firad ordentligt av din familj.
Jag har köpt en liten present...den får du när vi ses.

Puss/Asta

5 kommentarer:

  1. Fantastiskt när man möter någon där insidan och utsidan stämmer så väl ihop :-)

    SvaraRadera
  2. Härligt att ni hittat varandra, hennes inlägg gör mig ofta nyfiken på kvinnan bakom, men tror hennes "vinst" är lika stor, som funnit dig, kram!

    SvaraRadera
  3. Härligt och underbart när det klickar i vänskapshimlen! Grattis Grattis till henne här på din blogg!:) Kram och tack för omtanken i dina ord hos mig. Ja, han är ett jävla arsle. :)

    SvaraRadera
  4. Ohh, lyllo er som får träffa varandra! Jag ska ta mig in till henne och gratta henne, och en av de saker jag kan gratta henne för är att hon få ha dig som vän IRL!

    SvaraRadera
  5. Finaste A!!!!!!!! Kan bara tårögd ta emot denna fina kärleksförklaring!! <3 Och jösses kvinna, vad du får mig att låta snygg!!! *skrattar*

    Men ärligt A - jag tycker om dig med! Mycket! Och du har redan givit mig min present: en vänskap!

    Puss på dig!

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare