tisdag 12 juni 2012

Stor suck



Under en hel jävla regnig 10 dagars period har SMHI utlovat sol å 19°c idag.
Kollade så sent som i natt när himlen såg oroväckande ut och  jojo men... sommarväder skulle det bli.
Perfekt tajmat till 5B's sommarfest.
Vilken klänning skulle jag ta?
Den prickiga som Sahra tycker jag ser ut som Cruella De Vill i eller den blommiga figursmickrande från Lindex? Eller nån kort att visa spirorna i eller kanske min enda maxiklänning som jag inte använt särskilt många gånger?
Hmmmm... jag kan lägga ner de bekymrerna för nu när dagen D är här så är det kylslaget (redan nu) och fullt med tjocka moln på himlen. Det blir jeans!
Idag med!

Puss/ Asta

4 kommentarer:

  1. Väderhelvete. Säger bara det.

    SvaraRadera
  2. Nej! Man kan ha klänning ändå! Ta Maxiklänningen o en kofta. El en kort m strumpbyxor!

    SvaraRadera
  3. Haha. Minns du den kommentaren fortf? Jag tror att jag har sett dig i den klänningen och det var långt från den karaktären. Allt klär en skönhet u know. Skolavslutning im och jag vill inte ha höstkläder på mig. Vill inte. Kram och ha så roligt

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare