onsdag 27 juni 2012

Smakade på Lindexhösten.

Var inne en sväng på Lindex imorse när jag kört Mini till tandläkaren.
De hade stor rea men den är jag ointresserad av.
Är så trött på de flesta reor. De sänker sina priser med typ 50-100 spänn.
Då är det inte mödan värt för mej att köpa kläder jag redan sett mej mätt på när det inte ens blir ett fynd.

Så här års är jag dessutom mer intresserad av vad som komma skall... höstkläderna.
Precis som man börjar längta efter vår och sommarkläder i februari-mars.
Jag provde visseligen den här gröna sommarklänningen.
Den satt ljuvligt på i stl 40. Dolde magen, framhävde klyftan mellan brösten.
Icke på rea...så klart.
Å trots att den var underbar så HAR jag en massa klänningar i garderoben som aldrig får komma ut å vallas för att det blåser svivnkallt å regnar hela jäkla tiden.



Det verkar komma mycket vinrött i höst. En färg som passar mej.
Senapsgul och petrolblå kommer oxå stort.

Provade denna toppen. 249 kr.
Satt snyggt.Visade lagom med klyfta.Smet inte åt om nån valk.

Topp - 57% Viskos,43% Bomull

Men valde slutligen denna. Oxå 249 kr.
Oskuldsfullare å mer påklädd men söt till svarta jeans.
Gillar glipan i nacken.
Åhhh vad mycket roliga höstfester den ska få följa med på (... eller hur?!)
Blus Röd
Har ni handlat nåt höstinspirerat ännu?

Puss/ Asta

1 kommentar:

  1. Tack snällaste A för din kommentar. Jag önskar jag kunde ge upp helt så att jag också blir gravid. Men men. Kram

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare