lördag 30 juni 2012

Raderat inlägg


Foto:Kicki Engman.


Jag skrev ett inlägg i natt som kändes bra att skriva. Men idag kände jag att jag lämnade ut människor som faktiskt inte bett att bli omnämnda på min blogg. Jag tänker då inte på "Kvinnan från -50 talet" utan på andra... levande å döda... som kunde kopplas till texten.
Så, ni som hann läsa hann läsa, ni andra får hålla till godo med mina övriga litturära mästerverk.

Idag är en molning dag men hittills utan regn här i södra Sverige.
Det är en vansinnigt allergisk dag å jag snorar, nyser, kliar.
Bha!
Upp till det somnade jag sent å sov länge så omställningen till kommande jobblivet går "så där."

Idag flyttar min äldsta flicka till hus!
Det är en milstolpe i livet minsann.
Maken å sonen är där och hjälper till, jag skulle antagligen bara vara i vägen.
Jag får ta å åka dit när de kommit i ordning lite grann, innan Gottfrid har kommit hem.

Nej, här kan jag inte sitta hela dagen å moffa choklad.
Ha en go söndag.

Puss/Asta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare