måndag 18 juni 2012

Jag går bara ut en stund...

Min bilder
(Knyckt bild)

... sa jag och åkte till Ergo Sum på en fika.
Typ sex timmar... mitt i natten... senare ringer en orolig Mini och undrar var jag är någonstans.
Timmarna hade verkligen bara swishat iväg. Fick även träffa Ergos fina killar, blev lite kär i dem allihop.
Jag är så glad över dej M. Det är inte ofta man finner en ny vänskap med så där mycket potential.

Nu har jag jag spelaten omgång Yatzy med min lilltjej och sitter å dricker upp sista skvätten ur mitt te.
Detta är underbart med semester, att klockan inte spelar nån roll. Att man sover när man är trött, vaknar när man sovit klart.

Över huvudtaget har jag känt idag att idag har det nog vänt. Mitt tunga mood, min blues som varit följeslagare ett tag. Jag har landat och tänker bannemej ha en fin semester även om solen vägrar att infinna sej.  Även om jag inte delar den med någon. Den är min och den är nu!

Sov sött

Puss/Asta

1 kommentar:

  1. Vad härligt att hitta en så fin kontakt i sin närhet, var rädd om den och hoppas ditt semesterväder kommer NU, så du fortsätter må riktigt gott, kramar!

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare