torsdag 28 juni 2012

En förtappad människa



God morgon finisar!

Här sitter jag klockan ett å äter frukost. Ja jag vet, HELT förtappad.
Ute... är det inte så varmt men det regnar i alla fall inte å jag har klätt mej lite somrigt.
I vitt linne och svarta tunna silkiga haremsbyxor som inte sitter åt någonstans.
Underbart!

Om bara några dagar börjar allvaret igen med arbete.
Jag kommer dessutom arbeta en hel del dagpass vilket jag inte är van vid längre.
Massa sej upp kl 05 flera dar i veckan.
Måste äver sluta upp med att "unna" mej jämt å ständigt.
Min å Minis alla spel/myskvällar med chips, glass, läsk el öl har satt sina spår.
Är tillbaka på 63 kg igen.

Hör ni godingar, ni kommenterar inte så mycket men enligt min statestik har ni blivit rejält många fler som läser dagligen.
Är det nån som känner för att presentera sej så GÖR det, sitt inte där å var blyg utan släng iväg ett "hej" vet ja :)

Vackade naglarna igår lite wild & crazy i röttt och orange. Eller "brandgul"... säger någon det nu för tiden?
Vet dagens unga ens vad det är?

Nej, jag ska ta å valla hunden.
Vi hörs väl av senare?

Puss/ Asta

4 kommentarer:

  1. Jag är nog också lite förtappad just nu. Eller borttappad. Tappad bakom en vagn, kanske?

    SvaraRadera
  2. Ja... allt ihop typ. Men snart ärmin semester slut. Kanske tur det?! Kram

    SvaraRadera
  3. Inte ett dugg förtappad. Alls... Mänsklig..

    Hejhopp

    SvaraRadera
  4. HEJ! Jag är en tjej på 23 år, bor i Stockholm och älskar din blogg för du är så sjukt skön!! Men jag är dålig på att kommentera , ska försöka bli bättre! :)

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare