torsdag 24 maj 2012

På andra sidan bikiniångesten.

Provade denna gula utan bygel.
Jodå, söt å inte såg jag plastikopererad ut heller.
Trekant BH - 83% Polyamid,17% Elastan

Å provade denna med regäla utfyllningskuddar.
Fick enorm byst (I like) men funderade över hur överdelen blev vid bad.
1 liter vatten i varje bysthållare förmodligen.
Push-up BH - 48% Polyester,44% Polyamid,8% Elastan

Köpte slutligen denna.
En kompromis. Bygel men inte jätte vadderad.
Blå är egentligen inte min färg men när jag blivit lite brun så.
Som jag alltid brukar säga "Det är en bikini ingen jävla fettsugning."Den kändes väldigt bekväm och trevlig på.
Halterneck BH - 88% Polyamid,12% Elastan
Boxertrosa - 88% Polyamid,12% Elastan
Samtliga bikinis finns hos Lindex.
Phuuu, då var det gjort. Årets... för självförtroendet... kämpigaste inköp.
Fast som en kollega sa... "Prova är väl fan ingenting, det är väl värre när man ska visa sej i den bland folk."
Har ni köpt bikini ännu?

Puss/ Asta

2 kommentarer:

  1. Jag har en som funkar sedan förra året. Men fasen vet om jag tänker visa mig annat än för min man i den. Kram

    SvaraRadera
  2. Japp! Köpte min på Lindex idag. En turkos. Himla snygg var den!
    Kram Mariah

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare