måndag 14 maj 2012

Önskar mej...

Jag önskar mej...

♥ En kattunge som heter Doris

♥ Löfte om en ny valp innan Märta blir för gammal.

♥ Presentkort av alla sorter.
Till Bokhandeln, klädaffärer, skoaffärer, sminkaffärer

♥ Alternativt böcker, skor, kläder om man tror sej kunna min smak.

♥ En ring som betyder något för givaren. Tex "Du fick inte mkt till en vigselring så här får du sen mer påkostad för att du stått ut med mej i snart 24 år." Eller "Du är min bästa vän och denna ringen symboliserar det."

♥ En cykel. Behöver inte vara ny. Fotbroms och tre-femväxlad.

♥ Altanmöbler

♥ Fotvård

♥ Bikini (å gärna en snygg kropp till det)

Å så vill jag gärna se mina barn. Alla fem.

Puss/ Asta

3 kommentarer:

  1. Godmorgon A *ler*

    Vilka underbara bilder i de två tidigare inläggen!!! Märta med uppvaktande kavaljer.. *fnissar* Hela hon är ju girlpower så det smäller om det!!!

    Du verkar ha haft en skön helg!? Härligt! Och jag gillar din lista.. Men du - då kanske det är på sin plats att tala om när en viss kvinna fyller år? Kanske? :))

    Hoppas du har en bra dag på jobbet! Kramar

    SvaraRadera
  2. Bra önskelista, där. Trevligt att fylla år i maj, hela naturen liksom snyggar till sig för en.

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare