söndag 13 maj 2012

Hundspråk, lektion 1

Mopsen Alfons är hemma å hälsar på Märta för första gången.
"Hej på dej" säger han mopsigt :).
Han är som småkillar är mest, självsäker å charmig.
Märta svarar "Jag vara chefen här lillpys"


 "Kom igen då tanten" det svänger ju säger Alfons å bjuder in till lek.
Märta tycker att lillkillen tar sej väl stora friheter


"Jag ska ta dej" säger tanten. Halvt på allvar- halvt på skoj.


 "Got ya. Vad säger du NU då?!"


Tanten tar igen sej ett ögonblick.


 Lillkillen väntar ivrigt.

4 kommentarer:

  1. Va fina bilder det blev! Tack för en trevlig dag.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ta dig tid att läsa min korta vittnesbörd, kan det vara bra för dig eller en person nära dig.


    Mitt namn är fru Emily James. Jag vill dela denna korta vittnesbörd med de goda människorna i den här världen. Det kan vara användbart för dig på ett eller annat sätt. Det här är min historia.
    Min man tycker att månggifte är inte fel, har han sett en annan tjej för det gångna 1 år nu, och jag sa till honom att han måste sluta, men han säger att han är kär i henne, de har till och med talat om varit tillsammans "FOREVER" och även
    henne flytta in hos oss. min man älskar mig fortfarande, han ångrar att få in detta i första hand, men inte villig att bryta upp med henne, säger han, om han så break-up, kommer det inte finnas någon annan relation utanför deras matrimony.One dag som jag var går via internet på jakt efter jobb, jag såg olika vittnesbörd om om hur en profet hjälpt dem med deras problem. En av dem sa att han hjälpte honom botade sina sjukdomar, den andra sa att han hjälpte henne blev gravid efter 11 år av att vara barnlös och jag såg en annan som sa att han hjälpte henne räddade hennes äktenskap och få ett bra jobb, hon tappade E i denna stora man, så jag bestämde att ge mannen en rättegång och jag kontaktade honom på hans e-post: drokosu01@gmail.com denne store man berättade för mig att min man var under damens förtrollning. Men han kunde bryta förtrollningen och min man slutade relationen med damen inom 48 timmar och han kom tillbaka till mig att be om ursäkt för allt han gjorde och bad om min förlåtelse. Vänner inte kvar i tystnad eftersom de säger "ETT PROBLEM DELAD ÄR ETT PROBLEM HALF LÖST" Men jag säger ett problem som delas med denna stora man är "ETT PROBLEM PERMANENT LÖST" eftersom någon gillar DR OKOSU har en lösning på alla dina problem oavsett problemet bara att kontakta honom på hans e-post: drokosu01@gmail.com jag lever lyckligt nu med min man och min 2 underbara kids.DR OKOSU berättade jag kunde också kontakta honom på något av följande problem:

    (1) vill att ditt ex tillbaka.
    (2) Du har alltid mardrömmar.
    (3) För att främjas på kontoret
    (4) Vill ett barn.
    (5) Vill du bli rik.
    (6) vill hålla din man / fru att bli din ensam för evigt.
    (7) behöver ekonomiskt stöd.
    8) Vill du ha kontroll över er äktenskap
    9) Vill du bli attraherad av människor
    10) Barnlöshet
    11) BEHÖVER make / maka
    12) Cure för någon sjukdom.
    Kontakta DR OKOSU idag och du kommer inte att ångra dig. E-post: drokosu01@gmail.com
    Tack för din tid .....

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare