torsdag 17 maj 2012

Födelsedag, presenter å sånt...


Jaha, kära vänner... då har man alltså gått å fyllt 43 år.
Hela dagen har jag varit super duper social och nu är jag nöjd men trött.
Ska alldeles strax gå å krama kudden... eller kanske min nya vän här :)

Fick en Turbo rabbit av mina sykon på jobbet.
En silver-lila liten (eller för all del rättrejäl)tystgående läckerbit som de tyckte att jag skulle ha.
Som jag var värd.

Av maken fick jag ett par kaprijeans och en rutig topp från Lindex.
Av äldsta dottern fick jag en ursöt tunika i rött och vitt från Vila och två nagellack.
Bästa Cissi gav mej ett så fint halsband med en pärlaoch en bricka som det stod "Älskad vän" på.
Mormor gav mej en tjusig orkide.
Mini en mysig temugg och en bok som jag kikat på flera gånger.

Alla kom i omgångar å vi har käkat ananaspaj och tårta hela dagen känns det som.
Först äldsta dottern som kom igår och sist Lillebror å hans sambo.
Sonen kommer i helgen och förhoppningsvis även Dotter nr II.
Den som spar hon har...
Jag har väl gått upp 5 kg under dagen men det får det vara värt. Man fyller ju inte 43 bast varje dag.


Tack alla söta som gratulerat mej här på bloggen, i facebook, via sms, brev å på andra vis.
Ni är bäst.

Puss/ Asta

2 kommentarer:

  1. Jag har faktiskt också en turbo rabbit som jag fick när jag fyllde 30. Den är kvar i kartongen dock... bra presenter låter det som i alla fall!

    SvaraRadera
  2. GRATTIS i efterskott! :)

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare