onsdag 25 april 2012

Lite sugen...

Skor med runda sulor

Provade den här typen av sko idag på jobbet.
Flera kollegor har köpt nåt liknande. En affär i grannstaden där jag jobbar kören drive där de kostar 499 kr (mot normalt 1500 kr.)
Har ni testat?

Det var inte alls svårt eller ostadigt att gå med...på...i... men lite ovant så klart.
Jag blev faktiskt lite yr. Det lade sej efter nån kvart sådär.
De var otippat bekväma och rak fin hållning får man på köpet.

De sägs ge en ökad  blodcirkuation vilket jag kan intyga direkt, mina fötter blev alldeles varma.
Kollegorna som testat sina skor längre än vad jag fick pröva dessa berättade om världens träningsvärk i ben och rumpa efter bara någon timma eller två.
De hade tydligen sagt det i affären, att man skulle ha dem korta stunder å inte ett helt arbetspass i början.

Vad tror ni?
Hiss eller diss?
Jag blev i alla fall lite sugen...

Puss/ Asta

2 kommentarer:

  1. Ja, jag har haft flera par MBT skor. Tog 2 mån innan jag blev av med trötthetsspänningen i benen men vid midsommar var dom "betalda". I vanliga fall ef en sån helg på macken så var man stel som en ekplanka fr hälsenan till nacken, nu var jag lite trött i svanken. Helt ofattbart!!!
    Jag blev av med mycket ont i nacken o bröstryggen på kuppen så för mig var dom värda sina 2000 kr!!
    Tyvärr kan jag/får jag inte ha dom på nya jobbet då man måste ha halksäkra skor i en restaurang men jag har mina sandaler till sommaren.
    Har haft sportskor oxå, man får upp en jäkla fart i powerwalken, en extra skjuts av att man nästan "rullar" framåt.
    Nu har jag ett par fejkskor o visst känns skillnaden tyvärr men till vardags o i o ur bilen funkar dom.
    Ha en bra dag!!

    SvaraRadera
  2. Å vad sugen jag är. Problemet är att det känns som om jag redan spräckt månadens "skobudget" med mina Eccoskor. :) Kram

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare