torsdag 19 april 2012

Kanske är jag sist på bollen men...

... Indiska har startat Shop online.
Äntligen, äntligen, äntligen säger jag som äääääääälskar Indiskas kläder å prylar men inte haft kedjan varken i min stad eller grannstaden.
När maken och jag var en weekend i Stockholm för flera år sedan släpade jag säkert med honom in på fyra olika Indiska (Indiskor?)
Han var måttligt road.
Ungefär som han är idag när Brynäs vunnit SM guld... men det är en annan historia.

Hur som helst så känner jag en bubblande glädje över min upptäckt och samtidigt en viss skräck inför vad det här ska göra med min ekonomi för jag hittade HUR mycket fint som helst. Sånt där som jag bara MÅSTE ha för att kunna fortsätta andas.

Kolla in bara flickor. Vad säger ni om godbitarna nedan som jag valt ut... för jag har just det... VALT bland mkt annat fint.
Tänk er vilken som helst av klänningarna nedan, ett par solbrända ben, en drink på en uteservering...
Mmmmm.

Vilken är ER favorit?
Gillar ni Indiska?

Puss/ Asta

Lisen eco klänning blå
Klänning 199 kr

Keesha tunika turkos

Tunika 199 kr

Hannah kläninng rosa
Klänning 199 kr

Monia klänning röd
Klänning 499 kr

Alisha klänning multi
Klänning 399 kr

Lisbeth eco klänning multi
Klänning 299 kr

Justina tunika multi
Tunika 249 kr

2 kommentarer:

  1. Men se där! Du är inte alls sent ute - eller så är det jag också som är lite sen.. Jag hade ingen aning om detta! Härligt. Det måste jag ta mig en titt på..

    Hoppas À att du har en finfin fredag! Kramar

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Nja, jag är inget fan av Indiska. För mycket "hennafärgad bohem" för min personliga smak. Dock tyckte jag att den översta klänningen var fin.

    Det här vore väl för övrigt något för dig? ;)

    http://www.vardvaskan.se/usb-minnen/225-usb-sjukskoterska.html

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare