torsdag 26 april 2012

Hej kompis, ska vi knulla?



Alltså det där med att kompisknulla har jag aldrig förstått mej på.
Nu har jag ju förvisso varit uppbunden i en relation sedan jag inte var torr bakom öronen men i alla fall...
Sex kräver väl någon form av attraktion och hur kan man ha det till en kompis?

I senaste numret av Amelia berättar två kompispar om hur de ligger med varann lite då och då och hur det är perfekt.Det ena paret är polare rakt av, det andra paret har tidigare haft en kärleksrelation.
Alltså, jag tycker det är märkligt...
Hur håller man i sär rollerna? Hur låter man bli att känna "mer"?

Det är inte så att jag är "övermoralisk" på något sätt.
Jag förstår mej på och skulle säkert kunna tänka mej att ha ett å annat one night stand om jag var singel.
Men det måste ju finnas någon form av attraktion och helst spänning när man hoppar i säng med någon.
Ja, jag är till och med så gammaldags att inte tror det blir riktigt schysst sex om man inte är lite förälskad eller kär...
Men att bara "Hej, kompis... vi skippar att gå å shoppa på stan idag å rumlar runt i sänghalmen istället" känns för mej helt overkligt konstigt. 
Jag ska ta å fråga Cissi nästa gång vi har en dejt så får vi se vad hon tycker :)

På tal om sex så drömde jag i natt att jag kom på min man med att ha varit otrogen.
Å det var inte bara en gång heller, det hade varit ett notoriskt beteende genom hela vår realtion.
Lite Tiger Wood i light verision.
Varför drömmer man så där?!
Vad betyder det?
Drömmen var väldigt verklig, allt var precis som det är på riktigt mellan oss och så råkade jag i princip "snubbla" över det första avslöjandet och därefter rullade det bara fram fler å fler.
Kände mej nästan lite förbannad på stackars maken när jag vaknade. Alltså känslan satt kvar.
Sitter kvar.

Nu ska jag duscha.

Puss/ Asta

9 kommentarer:

  1. ja det är ett märklogt fenomen! Jag tror inte att det inte lämnar en av parterna opåverkad på ett eller annat sätt!! Bättre att ha one night istället då känns det som! Kram köpenhamnsmorsan!

    SvaraRadera
  2. Ja, det där med att vara polare rakt av och ha sex då känns för mig lite märkligt. Men det kanske funkar? Men jag är också tveksam till sex utan attraktion och tror att det alltid finns någon i paret som känner mer än den andra. Kram, Maria.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
  3. Nej jag skulle inte klara av det. Har gjort det och det var INGEN hit. BLÄ!

    SvaraRadera
  4. Hmmm.. Har ingen aning om varför man skulle vilja. Men. Jag har lärt mig att folk fungerar olika. Tydligen. Och mig kvittar det.

    Många kramar! *ler*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hey beybe skriv till mig

      Radera
  5. Inte ett märkligt fenomen överhuvudtaget. Man kan ha toppensex utan att älska varandra. Går hur bra som helt. Händer dagligen. Prova! :-)

    SvaraRadera
  6. Jag älskar sex

    SvaraRadera
  7. Jag kan non stop sex

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare