onsdag 28 mars 2012

Dokusåpan med stort D...

Deltagarna i Robinson - revanschen. Foto: Scanpix/TV4

Robinson. Sista säsongen. Med gamla "favoriter."
Tänker du titta?!

Jag gillade tanken med dokusåpor när det begav sej en gång i tiden.
När castingen inte var extrem och när man inte ansträngde sej för att finna de bråkigaste/ trasigaste/ mest space'ade typer man kunde finna.
När "vanliga" människor sattes i ny miljö tillsammans och fick uppdrag.
Då blir det intressant.
Nu?!
Nja... men Robinson är Robinson.
Det är en annan  kvalisort på det än Big brother så jooo, i den mån jag har tid ska jag nog se.

Puss/ Asta

2 kommentarer:

  1. Nej jag ska inte titta. Jag orkar inte. Men jag orkar ingenting. =)

    SvaraRadera
  2. Pipan. Å jo, du podypumpar ju för fullt i stall å annat. Å du sskriver kommentarer till mej. Vilket jag är glad å tacksam för. Kram

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare